Wednesday, September 21, 2011

Sekembalinya dari Perang

Hello,

Dah lame rasenye aku x mengeposkan tajuk di laman belog ini. Kini aku kembali buat peminat2 sekalian yang semestinya dahagakan kasih sayang dan belaian manja aku (mampus la ko ade peminat!).

Setelah penat jerih mencari masa untuk berbelog, aku dgn kesempatan ini cuba untuk menaip keyboard laptop-ku yg semestinya hampir lusuh dek kerna asek tertumpah air milo resipi tersendiri. bahahahhaha, apsal gelak pulak?

Ini adalah salam pertemuan kembali bersama belog saya, sangat2 jejak kasih do!
Baiklah, buat masa skrg ni, korang bacalah pe yg ada kt sini, *kalau ada la kan?

Harap korang sihat selalu.

p/s: yg aku ni bermonolog keseorangan ni apahal? (*ko tu yg apahal?? <---suara sumbang). bukan ada peminat pon nk baca belog aku ni. Oleh itu, orait gak kalo aku belah. Salam~

*enjoy gambar ni, cuba teka katne??


No comments:

Post a Comment